Thursday, January 24, 2008

Λιακοφιλίες...

Την περασμένη βδομάδα, ο γνωστός μπουρδολόγος τηλεβιβλιοπώλης Λιακόπουλος είχε μια ιδιαίτερη προσφορά. Πέντε βιβλία των εκδόσεων οξυ: τον Άρχοντα του Ψεύδους του Masterton, τον Ζωντανό Θρύλο του Matheson, την Αποκάλυψη του Bentley Little, τον Νυχτοβάτη του Thomas Tessier και το Μια στις Χίλιες του William S. Burroughs. Όλα με 18,90 €. Και να ωρύεται ο Λιακόπουλος στο γνωστό του στυλ, πάρτε ευκαιρία, εδώ θα μάθετε όσα δεν σας λένε, και τα εξασφάλισα ειδικά για σας από τον φίλο μου τον εκδότη, και ξανά ο φίλος μου ο εκδότης που τα 'δωσε κλπ κλπ.
Οξύμωρο σχήμα;
Πες μου τον φίλο σου...;
(Εμένα ο φίλος μου ο βιβλιοπώλης πάντως μου γκρίνιαζε επειδή πρέπει να πουλάει τον Άρχοντα του Ψεύδους 16,00 € και τώρα οι πελάτες του θα πάνε στον Λιακόπουλο...)

Επειδή είμαι, ως συνήθως, καθυστερημένος στις αντιδράσεις μου, διαβάστε και τα ανάλογα σχόλια στο bewley brothers και στο everything you know is wrong.

7 comments:

Lorelei Am Rhein said...

Μα, τι λέτε, Δημήτρη;
Μπουρδολόγος ο Λιακό;
Θα πέσει φωτιά να σάς κάψει!

:-)

cyrus said...

Καλά, οι εκδόσεις "Οξύ" δεν ανήκουν στον ΔΟΛ;

Dimitri said...

Cyrus: Αυτό ήταν πριν από αρκετά χρόνια. Έκτοτε ο ΔΟΛ πρέπει να έχει αποσυρθεί από αρκετές εκδοτικές επιχειρήσεις στις οποίες φημολογείται ότι είχε "μπει" -- αλλά δεν θα 'πρεπε να αναπαράγω φήμες που δεν μπορώ να υποστηρίξω. Πάντως ο εκδότης του "Οξύ" ξαναπήρε λίγο αργότερα την εταιρεία στα χέρια του.

Lucy: ήμουν πολύ ευγενικός, ε;

Μαύρος Γάτος said...

Α, μάλλον ομιλείτε δια τον γνωστόν Προφήτη της Αρπαχτής. Μπήκα στον πειράσμό κάποτε ν αγοράσω από το μαγαζί του την Ελληνική Μυθολογία του Ρισπέν, και πέρα από αυττό θα είχα τη διάθεση μόνο να καγχάσω για τους καθυστερημένους που τον παρακολουθούν και τον πιστεύουν, αλλά αναλογίζομαι ότι εξανάγκασε τον φίλο Γέροντα Φάνελο που τον σατίριζε να κατεβάσει τα ρολά, και διασύρει ακόμα και σήμερα τον Τσιπρόπουλο στα κρατητήρια και στα σδικαστήρια, επομένως το ζήτημα δεν είναι καθόλου αστείο.

Καλή χρονιά φίλε Δημήτρη

Dimitri said...

Καλή χρονιά, υγειαίνετε!
Ο Λιακό είναι γνωστός, και φυσικά το ζήτημα δεν είναι αστείο, αλλά το σχόλιό μου αφορούσε βασικά τους "φίλους" του...

Anonymous said...

Ανίερες συμμαχίες...
Και πικρή γεύση στο στόμα.

Μαύρος Γάτος said...

Να κι ένα κουίζ Επιστημονικής Φαντασίας: Ποιός γνωστότατος Δημοσιογράφος, ναι με κεφαλαίο λέει, αδέκαστος και ασυμβίβαστος, κάλεσε στο πάνελ του το Λιακό;

Λυκοφιλίες, σού λέει μετά...

(ναι, ο Μάκης, ο Ταρζάν)